Ahad, 31 Mei 2009

Layout Baru

Baju Sikap tu dah siap dah. Lega rasanya. Kak Nurul Zai tu kata nak ambik hari nie. Kat sebelah nie ada dua keping jaketnye. Bukan apa malas nak letak satu-satu. Jadi le untuk tatapan semua yek. Tinggal satu pasang je lagi. Yang satu lagi nie pink karer nak disulam manik. Lambat le sikit prosesnye. Lepas nie projek baju kurung lak. Maklumlah cuti sekolah, makcik-makcik pun cuti-cuti kenduri kawin le. Nak melaram dengan baju baru bertahtakan lip-lap lagi bagus ye tak. Baru dapat besaing dengan si ratu sehari. Kalah datin seri wa cakap lu!

Dalam beberapa hari nie blog saya duk tukar itu ini. Bagi yang mengikuti blog saya ribuan kemaafan dipinta. Mesti pening kepala tengoknya kan? Bukan apa, saya nak upgrade sikit blog nie. Nak kasik make-up sikit. Baru berseri nampaknye. Saya pilih warna monokrom sebab nampak 'chic' sikit. Lagi pun tahun nie tahun sedih buat saya dan keluarga jadi ala-ala down le sikit. Harap semua enjoy dengan layout blog baru saya nie. Okay kita Enjoy!



Saya akan buat kelas sulaman manik sulung saya bulan depan. Setakat nie sambutan alhamdulillah ler. Dah ada beberapa orang yang nak menyertainya. Jadi saya menyeru pada semua warga Batu Gajah dan kawasan sewaktu dengannya menyertai kelas saya nie. Insyaallah saya akan curahkan ilmu yang saya ada kepada peserta nanti. Dalam kelas tu saya akan ajar 30 teknik sulaman yang boleh dikembangkan mengikut kreativiti peserta. Kelas nie akan di adakan di Butik Baiti's Collection, Batu Gajah, Perak dari pukul 10.00 pagi hingga 5.00 petang.Yuran RM150 je. RM 50 perlu dibayar terlebih dahulu sebagai wang deposit. Ilmu nie lebih berharga dari harga yuran tu tau. Para peserta boleh menambahkan pendapatan dengan mengambil upah menyulam manik dari sedara-mara ke, kekawan ke atau pun jejiran tetanggan. Lumayan kak oii... Kalau nak gi tempah lagi mahal dari wat sendiri. Jadi marilah beramai-ramai mendaftar sekarang. Pendaftaran telah pun di buka. Satu sesi terhad untuk 10 orang je. Sebarang pertanyaan boleh call 016-650 5721, bercakap dengan kak Nor Baiti. Kat sebelah nie contoh tekniknye.

0 ulasan: