Sabtu, 14 November 2009

Cushion Cover

Cushion cover nie saya buat bila ada masa lapang sikit. Kalau selalu ngadap baju, muntah jugak dibuatnye. Saya jahitnye guna lace yang saya beli extra memang untuk dijadikan cushion cover. Lace nampak ekslusif. Dah banyak jugak saya jual cusion cover nie, tapi kali nie saya nak cuba jual kat internet pulak. Tengok macam mana sambutannya. Tengok orang jual macam-macam kat internet, jadi tergerak pulak hati nak join sama. Mane le tau kan boleh jana duit tambahan.


Jenis fabrik saya gunakan, lace. Lace nampak mewah sangat. Kaler merun. Kaler nie memang tengah 'in' sekarang nie. Harganye cuma RM75 sepasang, tak termasuk penghantaran, saiznye 16"X 16". Saiz sandard le tu. Coshion cover nie dijahit manik penuh kat bahagian hadapannye. Jadi tak sesuai le nak buat bantal peluk. Kang ada yang cedera. Hujung empat penjurunya dihiasi tassel warna sama, menaikkan lagi keanggunannye. Memang eksklusif dan bergaya mewah!


Kalau nak jadikan hiasan penambah seri kediaman, elok sangat le sarungkan cusion anda dengan cusion cover nie dan hamparkan di sofa anda. Pasti jadi bualan tetamu yang berkunjung. Lagi pun nak Raya Haji nie kan, elok sangat le tu. Sesiapa yang berminat boleh email saya secepat mungkin sebab saya ada sepasang je. Memang saya buat sepasang setiap lace sebab nak mengekalkan kualiti jahitan maniknye. Saya tengok memang tak de orang lagi yang jual cusion cover dari fabrik lace.

0 ulasan: