Selasa, 29 Mac 2011

List penerima "My First Giveaway"

Mula-mula saya nak ucapkan ribuan terima kasih pada semua participant yang menyertai giveaway saya. Tak sangka pulak ramai yang menyertainya. Walau bagaimana pun hanya 20 orang yang akan menerima giveaway dari saya. Pemilihan dibuat menggunakan Random.org. Jyaallah anda boleh cuba lagi dalam giveaway saya yang akan datang. Sekali lagi saya nak ucapadi semuanya kira nasib. Kira macam cabutan bertuah. Yang tak berjaya saya mintak maaf. Inskan terima kasih pada semua yang menyertai giveaway pertama saya nie.

Nie dia senarai penerima giveaway dari saya. Semak kalau ada nama anda tersenarai.




*setakat hanya 2 orang yang masih belum memberi alamat pada saya.

Email saya kembali dalam tempoh masa 14 hari dengan menyertakan alamat anda untuk proses penghantaran giveaway. Terima kasih dan taniah dari saya.

27 ulasan:

Fadzillah Kamarudin berkata...

tahniah wat smua pemenang...

mariah_smile berkata...

tahniah3x...

εïз mummyHaza εïз berkata...

Tahniah...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

tahniah pada yang menang=)nnt buat lagi kay GA

Keluargaku Syurgaku berkata...

Tahniah pd pemenang.....

Kyra berkata...

yey yey yey
cheq yang no 9 tu...
yepppyyyyyyyy

tiefazatie berkata...

tahniah pd yg menang!bertuah nya..=)

Izzatul Iman berkata...

sedihnye takde rezeki menang tomato comel...

semoga de rezeki menang GA lain...

cikanna berkata...

tahniah buat pemenang

Azie NZ berkata...

pd awalnya sedih sgt bila x nampak ada nama azie, until scroll down.. yippieee !!!! tq sew !!

mama zakuan berkata...

salam nak confirmkan e-mail...azmirapandi@hotmail.com ke...

YAYA AZURA berkata...

alhamdulillah..nama yaya no.10 ..
TQ TQ..

nanie berkata...

frust tak dapat ni...
buat la lagi 20... pastu cabut lagi untuk sapa2 tak dapat!.

❤ inscollection ® berkata...

ha aa...frust...buat la lagi...
mungkin rezeki lain kali...

anisyafrina berkata...

alorhh.. x menang.. huhu.. ape pon... congratulation kepada yang menang... :)

jgn lupe jemput lagi bile ade wat contest :)

azleen berkata...

tahniah pemenang yang bertuah!!!

azleen berkata...

tahniah pemenang yang bertuah!!!

Fiza a.k.a Che' Rose berkata...

yea2x.. name sy pn ade ^^ THANX SEW n CUT ^^

Ekha Miranda berkata...

alhamdulillah..sy no 12 tu.hehe :)

pinky pinkle berkata...

TQ:))

SueRosly berkata...

Million Thanks... Su adalah seorang dari pemenang Giveaway... Syoknyeeee.... :D

Cik Z@i Pen@nG berkata...

eh...ada...emmm...apa email address?errr....

Rozita berkata...

tahniah buat yg menang...

aiseh x dpt pulak buah dan sayur comel tu...

eryzi berkata...

ada nama la.....thanks.....nk bg alamat kt mne ea?????

eryzi berkata...

shaya dh bg emel kt awak alamat shaya.....dah dpt,gtw ea....

eryzi berkata...

xdpt alamat lg ker????hukhukhukkkk...dah sent emel buat kali ke dua....

mommie yuyu berkata...

eh, saya menang..nak emel kat mana?